Perchè u mo ghjinochju ferite?

U dolore di ghjinochju hè una cundizione cumuna trà e persone di tutte l'età.Pò esse u risultatu di traumu o ferita, o una cundizione medica chì provoca u dolore crònicu di u ghjinochju.Parechje persone sperimentanu u dulore chì mi dumandanu perchè u mo ghjinochju face male quandu camminu?o perchè mi fa male u ghjinochju quandu hè friddu?

Se vulete saltà ghjustu à u trattamentu, verificate stu rituale secretu di 5 minuti da uU situ web di Feel Good Knees, chì diminuisce u dolore di ghjinochju da 58%.Altrimenti, cuminciamu cù e cause più cumuni di u dolore di ghjinochju.

 foto 07

Chì sò i sintomi di u dolore à u ghjinochju?

U dolore di ghjinochju spessu vene cù sintomi extra è sfide.E numerose cause di u dulore di ghjinochju, chì saranu esplorati in prufundità in e sezioni seguenti, ponu generà diversi livelli di gravità.I sintomi più cumuni includenu u dulore, l'inflamazioni lucali di u ghjinochju, è a rigidità, chì rende u muvimentu più difficiule o ancu impussibile.

U ghjinochju pò esse sensu caldu quandu toccu, o pò esse rossu.I ghjinochje ponu spuntà o crunch durante u muvimentu, è pudete ancu esse incapace di move o allistà u ghjinochju.

Avete unu o più di sti sintomi supplementari à u dolore di ghjinochju?Se sì, verificate e seguenti cause pussibuli, chì varienu da ferite à prublemi meccanichi, artrite è altri.

Fattori di risicu per u dolore di ghjinochju

Hè impurtante di capiscenu i fatturi di risichi chì ponu turnà in u dolore di ghjinochju à longu andà.Sia chì avete digià avutu u dolore di ghjinochju o vulete diminuite a chance di sviluppà qualsiasi cundizione chì portanu à u dolore di ghjinochju, cunzidira i seguenti:

Pesu extra

E persone in sovrappeso o obese sò più prubabile di soffre di u dolore di ghjinochju.I chili extra aumenteranu u stress è a pressione nantu à l'articulazione di u ghjinochju.Questu significa chì l'attività rigulari cum'è cullà e scale o ancu caminari diventanu esperienze dolorose.Inoltre, l'eccessu di pesu aumenta u risicu di l'artrosi perchè accelera a rottura di cartilagine.

Un altru fattore hè una vita sedentaria, cù un sviluppu impropriu di forza musculare è flessibilità.I musculi forti intornu à i fianchi è i cosci vi aiuterà à minimizzà a pressione nantu à i vostri ghjinochje, prutegge e articuli è facilità u muvimentu.

Un terzu fattore di risicu per u dolore di ghjinochju hè sportu o attività.Certi sporti, cum'è basketball, football, ski, è altri, ponu stressà i vostri ghjinochje è causanu dolore.A corsa hè una attività casuale, ma u battimentu ripetutu di u ghjinochju pò aumentà i risichi per una ferita di ghjinochju.

Certi impieghi, cum'è a custruzzione o l'agricultura, ponu ancu aumentà e probabilità di sviluppà u dolore di ghjinochju.Infine, e persone chì anu patitu ferite di ghjinochju precedente sò più probabili di sperimentà più dolore di ghjinochju.

Certi fatturi di risichi ùn ponu esse cuntrullati, cum'è età, genere è genes.Più specificamente, u risicu per l'artrosi aumenta dopu à 45 anni finu à circa 75. L'usura di l'articulazione di u ghjinochju hà ancu purtatu u cartilagine in questa zona, purtendu à l'artrite.

I studii anu dimustratu chì e donne sò più propensi à l'artrosi di ghjinochju cumparatu cù u sessu oppostu.Questu pò esse dovutu à l'allineamentu di l'anca è di i ghjinochju è l'hormone.

Perchè a mo gamba mi fa male quandu mi piega

Cause esogeni

Ligamentu Cruciatu Anteriore

Una ferita cumuni succedi à l'ACL (ligamentu cruciate anterior).Hè spessu causatu da cambiamenti bruschi di direzzione, cum'è quelli realizati da i ghjucatori di basket o di football.

L'ACL hè unu di i ligamenti chì liganu u shinbone à u thighbone.L'ACL assicura chì u vostru ghjinochju ferma in u locu, è ùn hà micca troppu movimentu innecessariu.

Hè una di e parti più ferite di u ghjinochju.Quandu l'ACL lacrime, senterete un pop in u ghjinochju.Senterete cum'è chì u to ghjinochju cederà facilmente s'ellu si stà, o si senti vacillante è inestabile.Se a lacrime di l'ACL hè severu, pudete ancu avè gonfiore è dolore severu.

Frattura di l'osse

Una altra causa di u dolore di ghjinochju pò esse una frattura di l'osse, chì pò esse rotta dopu una caduta o una colisazione.L'individui cù l'osteoporosi è l'osse più debuli ponu frattura u so ghjinochju solu per fà un passu sbagliatu o esce da a bagnera.

Ricunnoscerete a frattura cum'è una sensazione di griglia quandu vi move - simile à i vostri ossi chì si sgridinu l'un l'altru.I fratture ponu esse di diversi gradi, alcuni di elli chjuchi cum'è un crack, ma ancu più serii.

Meniscu strappatu

Se avete torciatu rapidamente u ghjinochju mentre appiccicate u pesu nantu à questu, pudete avè un meniscu strappatu.U meniscu hè un cartilaginu gommatu è duru chì prutegge a to thighbone è shinbone cum'è un ammortizzatore.

A maiò parte di a ghjente ùn capisce micca chì u so meniscus hè stata ferita.Pò esse, per esempiu, si torce rapidamente u ghjinochju mentre u pede ferma piantatu in terra.In ogni casu, in u tempu, è senza trattamentu propiu, i vostri movimenti di ghjinochju seranu ristretti.

Hè cumuni per avè difficultà à diritta o flexionà u ghjinochju.A maiò spessu, questu ùn hè micca una ferita severa, è u restu pò aiutà à guarisce.Certi casi ponu ancu turnà in complicazioni più severi, è ancu a cirurgia pò esse necessariu.

Tendinite

Tendinitis significa inflammazioni è l'irritazione di i tendini - quelli tessuti chì attaccanu i vostri musculi à l'osse.Sè vo site un corridore, ciclista, o skier, fate sport o attività di salti, pudete sviluppà tendinitis per via di a ripetitività di u stress à u tendinu.

Lesioni à u pede o à l'anca

E ferite chì miranu à u pede o à l'anca pò causà à cambià a pusizione di u corpu per prutege l'area dolorosa.Quandu cambiassi a manera di caminari, pudete mette più pressione nantu à i ghjinochje, trasfittendu troppu pesu à quella zona.

Questu provoca stress à l'articulazione, è diventate più propensu à l'usura.U dulore pò esse pulsanti, sordi, o pulsanti è pò esse peghju solu quandu vi move.

Problemi dovuti à l'età

Corpi Floating

Una causa cumuni di u dulore di u ghjinochju à l'età hè u corpu flottante.Tali particeddi ponu entre in u spaziu di l'articulazione di u ghjinochju, cumprese pezzi di collagen, bone, o cartilagine.Cum'è l'età, l'ossi è i cartilagini soffrenu l'usura, è i picculi pezzi ponu entre in l'articulazione di u ghjinochju.Questu spessu passa inosservatu, ma pò causà dolore di ghjinochju è restringe u muvimentu.

Questi corpi straneri ponu ancu impediscenu un allissamentu tutale o una curvatura di u ghjinochju, causendu severi scoppi di dolore di ghjinochju.Hè assai prubabile, questa hè una cundizione degenerativa chì pò purtà à u dulore cronicu di u ghjinochju à longu andà, ma à volte, passanu solu inosservati.

Osteoartrite

Ci sò parechji tipi d'artrite, ma l'artrite hè u tipu più cumuni, chì pò causà dolore di ghjinochju.Questu hè ancu una causa diretta di anziane.Picculi frammenti di l'ossu crescenu in l'articulazione di u ghjinochju è causanu danni à u cartilaggiu trà u femur è a tibia.

À u tempu, u cartilagine è u spaziu di l'articulazione diventanu più diluente, è vi sperienze movimenti limitati.U muvimentu ridutta porta à a inflamazioni è u dolore di ghjinochju, è hè una malatia degenerativa.L'artrosi cresce più dolorosa cum'è a inflamazioni evoluzione, è hè più cumuna in e donne.


Tempu di pubblicazione: 23-ottobre-2020