U mo ghjinochju si fa male quandu mi piega è si raddrizza

U mo ghjinochju si fa male quandu mi piega è si raddrizza

Più di 25% di l'adulti soffrenu di u ghjinochju.I nostri ghjinochji soffrenu una grande quantità di pressione per via di e nostre attività di ogni ghjornu.Sì soffrenu di u dulore di u ghjinochju, avete prubabilmente nutatu chì u vostru ghjinochju dulore quandu si piega è si diritta.

Scuprite stu rituali di 5 minuti da u U situ web di Feel Good Kneesper aiutà à diminuisce u dolore di ghjinochju!Se vi trovate à dì "U mo ghjinochju mi ​​fa male quandu u pieghe è u drittu", continuate à leghje!

Chì ghjè a Causa di u Dolore?

Sì avete solu u dulore quandu si piegate o allargendu u ghjinochju, questu hè una cundizione chjamatachondromalacia rotule.Hè cunnisciutu ancu u ghjinochju di u corridore.A patella hè a rotula, è sottu hè cartilagine.U cartilagine pò deteriorà è diventate morbidi, chì significa chì ùn sustene micca bè a so articulazione.

U ghjinochju di u corridore hè spessu cumuni cù i ghjovani adulti chì sò attivi in ​​u sport.In l'adulti maiò,chondromalacia rotuleaccade com'è u risultatu di l'artrite.I sintomi cumuni includenu u dulore è / o una sensazione di grinding quandu si flexiona è estende u ghjinochju.A maiò parte di l'adulti ùn cercanu mai trattamentu medico per stu dulore, però.

Chondromalacia patella si trova quandu a rotula porta è si strappa u cartilagine mentre scorri nantu à u cartilaggiu di u femur.Se qualcunu di i meccanismi di u ghjinochju ùn si move micca bè, a rotula si frotta contru l'ossu di a coscia.Alcune di e cause di u muvimentu impropriu includenu un allinamentu di ghjinochju poveru, traumu, musculi debuli o sbilanciamenti musculari, è stress ripetutu.

L'altri cundizioni puderanu ancu influenzà i ghjinochje.Per esempiu, pudete soffre di bursitis.Bursa sò sacchi pieni di fluidu situati trà l'ossu è i tessuti molli.U so scopu hè di minimizzà l'attrito.Sì avete patitu traumu à u vostru ghjinochju, cum'è una caduta o un colpu à l'area, soffrete u dulore di ghjinochju quandu si piegate.Diversi bursa ponu purtà à u dulore in diverse zone.

Una altra causa di u dulore, quandu si flexiona è allistà u ghjinochju, hè una tensione di ghjinochju.Questu succede quandu unu di i ligamenti si strappa per via di l'overstretching.Se mette troppu forza o pesu nantu à u ghjinochju di colpu, pudete avè un sprain di ghjinochju.Questu porta à u dulore, gonfiore è altri sintomi.

L'altri cundizzioni includenu una lacrima di meniscus, chì succede quandu si torce di colpu u ghjinochju quandu u pede hè piantatu in terra.L'artrite di u ghjinochju, u sindromu di a banda iliotibiale è a malatia di Osgood-Schlatter sò ancu causi putenziali per u sensu di u dulore quandu si flexiona è allistà u ghjinochju.

Tuttavia, l'artrite di ghjinochju hè a causa principale di u dolore di ghjinochju chì afecta milioni di adulti in u mondu.Eccu alcuni insights in questu è i fatturi di risichi è i sintomi più cumuni.

Fattori di risicu

Diversi gruppi di persone sò in risicu di sviluppà u dolore di ghjinochju.L'adulti ghjovani ponu sviluppà per via di i sputti di crescita, chì porta à u crescita musculare sbilanciata.In altri palori, i musculi si sviluppanu più in un latu di u ghjinochju chì l'altru.Inoltre, e donne sò più prubabile di sviluppà perchè anu menu forza musculare cà i masci.

L'individui cù pedi piani ponu avè u dulore di i ghjinochje quandu si curvanu è si stende per via di pusizioni anormali di ghjinochju.Infine, se avete patitu una ferita precedente à u vostru ghjinochju, avete un risicu aumentatu di sviluppà u dolore di ghjinochju.

U mo ghjinochju si fa male quandu mi piega è si raddrizza

U mo ghjinochju si fa male quandu mi piega è si raddrizza

Sintomi cumuni

Pudete sente una sensazione di grinding o cracking quandu si piegate o dritte u ghjinochju.Stu dulore pò esse peghju dopu chì site per un bellu pezzu.Puderete ancu nutà u dulore quandu cullà è falà e scale.U dulore pò ancu accade quandu si esce da u lettu in a mattina.

Opzioni di trattamentu

U scopu principale di u trattamentu hè di riduce a pressione in a zona di u ghjinochju.L'attività chì allevianu a pressione sò assai utili.

Ovviamente, u riposu propiu hè impurtante.Pudete ancu mette ghiaccio nantu à a zona si u dulore ùn hè micca severu.Se cunsultate u vostru duttore, puderanu ancu furnisce i medicazione antiinflamatoria (ibuprofen, per esempiu).Questu riducerà a inflamazioni di l'articulazione.Tuttavia, in certi casi, in particulare per l'anziani, u dulore pò persiste.

Una altra opzione di trattamentu hè di avè una cirurgia artroscòpica per stabilisce se u ghjinochju hè misaligned.Questa cirurgia usa una camera chjuca chì hè inserita in l'articulazione.In certi casi, una liberazione laterale serà appiicata, tagliendu ligamenti di ghjinochju per liberà a pressione.Questu facilità a tensione è a pressione è permettenu un muvimentu extra.

U mo dolore di ghjinochje sparirà?

Questu dipende da a causa sottostante di u dolore di ghjinochju.S'ellu hè u risultatu di a ferita, u dulore pò andà in 1-2 settimane trattamentu propiu è riposu.S'ellu hè u risultatu di l'artrite, probabilmente avete da campà cù stu dulore per u restu di a vostra vita.Sì avete avutu un traumu seriu, pò esse finu à un annu finu à chì avete recuperatu sanu.

Ci hè una soluzione rapida per u mo dolore di ghjinochju?

Ci sò parechji trucchi per aiutà à allevà u dulore.U ghjacciu è a medicazione antiinflamatoria ponu aiutà à riduce a inflamazioni in u ghjinochju.Questi solu affruntà i sintomi di u dolore di ghjinochju, micca a causa.Capisce u mutivu di u vostru dolore di u ghjinochju vi aiuterà à capisce cumu per ottene sollievu longu.

Ricumandemu ancu di piglià un ochju à stu rituali di 5 minuti nantu à uU situ web di Feel Good Knees.Vi aiuterà à riduce u dolore finu à u 58%.Hè rapidu è face ogni ghjornu sempre più megliu.Aiuta parechje persone à ritruvà e so attività preferite è vive a so vita megliu è più attivamente.

Cumu prevene u dolore di ghjinochju

Ci hè parechje cunsiglii per aiutà à mantene a salute propria di i ghjinochju è evità u dolore.Per esempiu, hè suggeritu per evità ogni stress ripetutu o attività chì ponu pressione nantu à i vostri ghjinochje.Sè avete da passà assai tempu nantu à i vostri ghjinochje, pudete aduprà ghjinochje.

Inoltre, assicuratevi di esercitassi è rinfurzà i musculi intornu à i vostri fianchi è i ghjinochji.Se tenete pedi piani, aumentate l'arcu utilizendu inserti di scarpi.Infine, avè un pesu di corpu normale diminuite a pressione nantu à i vostri ghjinochji è a pussibilità di avè u ghjinochju di u corridore.

Cunclusioni

U dolore di ghjinochju pò esse debilitante è impedisce di guidà una vita normale.Ogni volta chì fate o ghjinochju u ghjinochju, inflige più pressione nantu à l'articulazione.Questu hà da peghju cù u tempu passa senza trattamentu adattatu.Assicuratevi di piglià upassi necessarii avà è avete una vita longa è attiva!

 


Tempu di post: 10-novembre-2020