Assicuratevi chì a maschera copre u nasu è a bocca
U virus COVID hè spargugliatu da gocce;si sparghje quandu tossimu o starnutemu o ancu parlà.Una goccia da una persona hè trasmessa à una altra persona, hà dettu u duttore Alison Haddock, cù u Baylor College of Medicine.

U duttore Haddock dice ch'ella vede errori di maschera.Mantene a maschera nantu à u nasu è a bocca in ogni mumentu.U duttore Haddock dice chì vede a ghjente chì move a maschera per parlà.

Se portate a maschera cusì cusì chì copre solu a bocca, allora mancate l'uppurtunità di bluccà a trasmissione di u virus, spiega.Sè portate a maschera intornu à u mento è poi tirala in su.Purtendu, hè ancu un prublema.Tuttu quellu toccu di a maschera permette di ottene gocce da a maschera nantu à e vostre mani è poi trasmette à sè stessu.

Ùn toglie micca a maschera troppu prestu
Puderete vede a ghjente caccià e so maschere una volta ch'elli entranu in a so vittura.U duttore Haddock cunsiglia chì hè megliu d'aspittà finu à chì ghjunghje in a vostra casa.

"L'aghju messu prima di lascià a mo casa cusì, so chì e mo mani sò completamente pulite quandu l'aghju messu," disse u duttore Haddock, "Allora, quandu ghjungu in casa, cacciendu completamente cù i cravatte in u spinu senza toccu questu. parte chì mi tocca à e mani a bocca.

U più impurtante: Ùn toccu a parte di a maschera
Pruvate di caccià a maschera usendu i ligami in u spinu è pruvate micca di toccu a parte di a maschera di tela.

Una volta chì l'avete purtatu, a parte anteriore di a maschera hè contaminata, o potenzialmente contaminata ", spiega."Vulete assicuratevi di ùn trasmette nunda di questu intornu à a vostra casa.

Lavate a vostra maschera in acqua calda ogni volta chì a porta.


Tempu di Postu: Feb-09-2022